Poslovni eventi

Konferencije, seminari i proslave

Kongresna postava dvorane omogućuje komforan prihvat preko 1200 sudionika. Uz glavnu dvoranu, u sklopu kongresne ponude nudimo i kompletan „all inclusive“ paket koji uključuje čuvani parking. prihvat sudionika s pićem dobrodošlice, distribuciju promotivnih materijala, svu audiovizualnu opremu, prigodan ručak ili domjenak, odvojeni prostor za manji radni sastanak (do 70 sudionika) te otpremu sudionika u skladu s organizacijom. Sve to organiziramo prema striktnim uputstvima organizatora. Brojne konferencije, skupovi i ostali do sada organizirani događaji velikim dijelom su upravo našom zaslugom proglašeni vrhunskima.

  • Mogućnost kombiniranja više dvorana različitih veličina (djeljivost dvorane na dva samostalna dijela)
  • Mogućnost povezivanja svih dvorana u jedan  zvučni sustav
  • Coffee break i catering u skladu s potrebama
  • Catering
  • Parkirna mjesta s video nazorom
  • Razglas
  • Projektori
  • Multimedijski opremljene dvorane

Domjenci, poslovni ručkovi i večere, team building

Bilo da se radi o jednostavnom ručku za malu skupinu ljudi ili velik i raskošan ručak, naši gastronomski stručnjaci pobrinut će se da se svaki sudionik osjeća kao da je sve prilagođeno upravo njemu. Uz vrhunsku hranu, nudimo i raskošnu paletu najboljih vina te ostalih pića. Pobrinut ćemo se i za izniman vizualni doživljaj hrane i pića, neovisno da li organizirate domjenak, poslovni ručak, poslovnu večeru ili team building.

Neke od dodatnih usluga koje osiguravamo u sklopu organizacije poslovnih događanja su:

  • Afterwork party
  • Coctail party
  • Catering usluge
  • Video projekcija

Snimanje TV emisija

Centar Princess je idealan prostor za snimanje televizijskih emisija zbog visokog stropa te interijera elegantnog izgleda. Ukoliko ćete imati bilo kakvih pitanja vezano uz najam centra Princess za potrebe snimanja televizijskih emisija i inih događanja, svakako stojimo na raspolaganju.